سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

بار و رستوران بولت – یکی از بهترین برگرهای مونترال

3,175

صرافی مونترال

از خیابان رد می شدم که چشمم خورد به انبوهی از جمعیت که در صف یک رستوران ایستاده بودن و همینطور مردمی که توی فضای بیرون رستوران نشسته بودن. دقت که کردم مشخص بود که داخل رستوران هم همه میزها پر بودن. رستورانی به نام بولت یا La Boulette. کنجکاو شدم که یه سرکی بکشم. سرک کشیدن همانا و تجربه کردن یکی از بهترین برگرهای مونترال همانا.

رستورانی خیلی خوب که جزو بهترین تجربیات رستورانگردی من در مونترال محسوب میشه.

در یک مرتبه ای که فرصت تجربه کردن این رستوران رو به همراه جمعی از دوستان داشتم، برگرها و پوتین های رستوران بولت را عالی دیدم. بعدا وقتی می خواستم از این رستوران براتون بنویسم، در مورد این رستوران تو اینترنت سرچ کردم و متوجه شدم که اتفاقا بیشتر مشتریان این رستوران، مشتری برگرها و پوتین هاش هستن و شهرتش بیشتر به خاطر این غذاهاشه.

برگرهای رستوران بولت به انتخاب شما با سیب زمینی یا سالاد سرو میشن. گوشت برگرهاش واقعا لذیذ و متفاوته. در زمان خوردن غذا چند تا عکس از برگرها، فیش و اند چیپس و فضای داخلی و خارجی این رستوران گرفتم و در گالری این نوشته قرار میدم.

 

 

فارغ از مزه بسیار خوب غذاها، نکته ای که در رستوران بولت خیلی برای من جذاب بود، طراحی های خاص و زیبای این رستوران بود. از دیزاین خوب بشقاب غذاهاش گرفته تا طراحی محیط داخلی رستوران، نقاشی روی دیوارها و شیشه ورودی و همینطور نورپردازی هاش.

به شخصه طراحی و دیزاین بشقاب غذا و فضایی که توش غذا می خورم به اندازه طعم غذا برام مهمه و افرادی که طراحی رستوران بولت رو انجام دادن در این زمینه واقعا موفق بودن یا حداقل سلیقه اشون به من خیلی نزدیک بوده.

ریت این رستوران در سایتهای مختلفی چون RestoMontreal، Tripadviser و yelp از 5 بالای 4 اه که اینهم نشانی بر کیفیت خوب و اعتماد مشتریان این رستورانه. همینطور سایت montrealgazette  در مطلبی با عنوان 15برگر برتر مونترال ، این رستوران را در میان بهترین برگرهای شهر موئترال قرار داده است. همین عنوان بهترین برگرهای مونترال کافیه برای یک بار امتحان کردن این رستوران.

این رستوران هر روز از ساعت 11 صبح تا 10 شب بازه.

قیمت های این رستوران منطقی بود و از این لحاظ در بین بار و رستوران های رده قیمتی متوسط قرار می گیره.

این رستوران در خیابان بوبین و در مناطق شرقی مونترال قرار گرفته است. در بین رستوران هایی که در شهر مونترال امتحان کردم، رستوران بولت از رستوران های مورد علاقه منه و حتما باز هم به این رستوران خواهم رفت. از بهترین برگرهای مونترال .

در صورتیکه عضو کانال تلگرام “رستوران ها و تفریحات مونترال” نیستید می توانید با عضویت در این کانال از پیشنهادات جذاب رستورانگردی و تفریحات در مونترال استفاده کنید.

ضمنا برای دیدن رستوران های مشابه در شهر مونترال می توانید به این قسمت سایت مونترال باما مراجعه کنید.

 

 

سایت رستوران La Boulette

آدرس رستوران La Boulette

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!