سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

رستوران مدیترانه – غذای دریایی در مونترال

3,572

صرافی مونترال

اگر اهل خودن غذای سالم و تازه اونهم از نوع غذای دریایی هستید پیشنهاد می کنم این نوشته رو دنبال کنید. در این نوشته میخوام رستوران مدیترانه یا Poissonnerie Mediterraneenne رو به عنوان یک رستوران غذای دریایی در مونترال معرفی کنم.

این رستوران که در خیابان Saint-Michel واقع شده هر نوع غذای دریایی تازه که فکرش رو بکنید داره. انوع ماهی، میگو، لابستر و صدف دریایی و …

چیزی که این رستوران رو جالب می کنه اینه که این رستوران کاربری دوگانه ای داره. مقدار زیادی ماهی و میگو و دیگر غذاهای دریایی برای فروش وجود داره که می توانید بخرید و خودتان در منزل گریل کنید. همینطور می توانید همانجا یکی از این غذاهای دریایی رو انتخاب کنید تا توسط پرسنل رستوران گریل شود و بصورت داغ داغ بخورید.

یعنی به فروشنده اندازه ماهی و نوع ماهی رو می گید و بعد از اینکه اون رو براتون وزن کرد، روی آتیش کباب می کنه و همراه با پلو یا سیب زمینی سرخ شده و سالاد سرو میشن. البته حواستون باشه که هزینه کباب کردن از شما دریافت میشه. یعنی علاوه بر مبلغ ماهی شما باید 10 دلار برای گریل کردن بپردازید.

در این رستوران غذای دریایی در مونترال یه سری غذا هم توی منو وجود دارند که اونها هم غذای دریایی هستند اما طبق مدل اول که گفتم، دیگه خودتون ماهی رو انتخاب نمی کنین و مثل اغلب رستوران ها می توانید یک غذا از منو سفارش بدید. انتخاب یکی از این غذاها به نظر از لحاظ مبلغی منطقی تره ولی مدل اول لذت بخش تره.

در زمان حضورم سعی کردم از فضای داخلی رستوران مدیترانه و انواع غذاهای دریایی و نحوه گریل کردن عکس بگیرم و اونها رو در گالری تصاویر زیر قرار دادم.

 

 

خلاصه اینکه فروشگاه – رستوران مدیترانه گزینه خوبی برای کسانی هست که اهل خوردن غذای دریایی در مونترال هستن و به دنبال جایی می گردند که ماهی تازه براشون سرو کنه.

البته بگم این رستوران خیلی رستوران لوکسی نیست و اگر به دنبال رستوران های شیک هستید این رستوران گزینه مناسبی برای شما نیست. و شاید یک کمی هم بوی ماهی تازه برای بعضی ها خوشایند نباشه.

از لحاظ رنج قیمتی این رستوران در رنج $$ – $ قرار می گیره. البته این رو در نظر بگیرید که غذای دریایی در مونترال کلا ارزان نیست و این رنج قیمت در مقایسه با دیگر غذاهای دریایی اه.

این فروشگاه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز هست.

در صورتیکه عضو کانال تلگرام “رستوران ها و تفریحات مونترال” نیستید می توانید با عضویت در این کانال از پیشنهادات جذاب رستورانگردی و تفریحات در مونترال استفاده کنید.

ضمنا برای دیدن رستوران های مشابه در شهر مونترال می توانید به این قسمت سایت مونترال باما مراجعه کنید.

آدرس رستوران دریایی مدیترانه

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!