سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

شهربازی مونترال – لروند – هیجان، سرعت، آدرنالین

5,260
صرافی مونترال
شهربازی مونترال یکی از بهترین اماکن تفریحی شهر مونترال است که می توانید زمان قابل توجهی از زمان خود را در فصل گرما در آن سپری نمایید.
 این شهربازی از لحاظ وسعت و تنوع بازی شما را ناامید نخواهد کرد. به خصوص دوستانی که علاقه ای وافر به هیجان و ترشح آدرنالین دارند.
تنوع دستگاهها و بازیها در شهربازی مونترال بسیار بالاست مخصوصا رولرکاستر یا همون ترن هوایی خودمون. با وجود ۹ رولرکاستر در ابعاد و اشکال مختلف می توانید انواع و اقسامش رو امتحان کنید . البته احتمالا موفق نخواهید شد طی یک یا دو مراجعه به شهربازی همه آنها را تجربه کنید
در این شهربازی یک قسمت مخصوص بازی های کودکان وجود دارد که تقریبا از بقیه فضای پارک مجزاست و اغلب خانواده ها به همراه فرزندانشان در این قسمت دیده می شوند. از لحاظ ایمنی این قسمت بسیار امن است و تمام تمهیدات لازم برای ایمنی کودکان در نظر گرفته شده.

 

 

شهربازی مونترال هر سال از اواخر ماه می تا آخر ماه اکتبر باز است. البته از ماه سپتامبر که مدارس باز می شوند و هوا رو به سردی می رود، شهربازی لروند تنها در روزهای اخر هفته باز است و در طول هفته تعطیل است.
بلیط ورودی شهربازی به دو صورت یکبار ورود یا سیزن پس (ورود نامحدود) به فروش میرسد.
قیمت بلیط عادی یا همان یکبار ورود 67 دلار و قیمت سیزن پس (ورود نامحدود برای یک سال) 163دلار است. اما هر ساله در ماه آپریل یا ماه می شما می توانید با یک پروموشن بسیار خوب بلیط های فصلی را ارزان تر از بلیط عادی تهیه کنید!!! و به صورت نامحدود به شهربازی بروید. در این مقطع بلیط های سیزن پس با 70 درصد تخفیف فروخته می شود.
این تخفیف یک بار نیز در ماه سپتامبر روی بلیط ها اعمال می شود و می توانید با قیمتی استثنایی بلیط سال آینده را خریداری کنید. در مواقع دیگری از سال نیز این تخفیف ها اعمال می شوند اما در این دو مقطع می توانید با بیشترین تخفیف بلیط بخرید.

 

غذا نیز مانند بلیط ورودی دارای بلیط های نامحدود سالیانه است. به این معنی که می توانید با خرید بلیط سیزن پس غذا، در هر بار مراجعه غذا، نوشیدنی و اسنک رایگان دریافت کنید. قیمت سیزن پس غذا (غذای نامحدود برای یک سال مراجعه به شهربازی) از 172 دلار به بالاست اما در زمانهای یاد شده امکان خرید آنها با قیمتی معادل 50 دلار وجود دارد. برای بررسی انواع بلیط ورودی و بلیط غذا و مقایسه آنها با یکدیگر به این آدرس مراجعه کنید.

 

در صورت خرید بلیط سیزن پس، پس از خرید بلیط آنلاین و مراجعه به شهربازی برای بار اول، یک کارت عضویت عکس دار برای شما صادر می گردد که برای مراجعات بعدی تنها نیاز به این کارت دارید. اگر سیزن پس غذا رو هم خریداری کرده باشید، باید در هر مراجعه به یکی از دو گیشه مخصوص بلیط های غذا مراجعه کرده و بلیط غذای خود را دریافت کنید. این دو گیشه نزدیک دو درب ورودی شهربازی قرار گرفته اند.

با تیکت غذا تقریبا می توانید از تمام رستوران ها و غذا فروشی های پارک غذا بگیرید. البته نه همه انواع غذاهای همه رستوران ها را. چند غذای مشخص از منوی رستوران های مختلف در این پلن قرار گرفته اند. به عنوان مثال در صورتیکه بخواهید از مک دونالد غذا تهیه کنید، می توانید از بین بیگ مک و چیکن مک یا دو همبرگر کوچک یکی را انتخاب کنید. این مثال را برای این زدم که بدانید لزوما غذاهای موجود در این لیست ارزان ترین غذاهای رستوران ها نیستند.

از بین فست فود و رستوران های معروف مک دونالد، ساب وی، رستوران امیر، پیتزا پیتزا در این لیست قرار دارند.

در بخش بازی کودکان یک نمایش عروسکی اجرا می شود که بچه ها علاقه زیادی به این نمایش دارند و معمولا صندلی های نمایش پر هستند.

 

این نمایش در ماه اکتبر به علت نزدیک بودن به هالووین کمی تغییر می کند و با حال و هوای هالووین برگزار می شود. برای تماشای ویدیو نمایش عروسکی موزیکال هالووین به این صفحه مراجعه کنید.

از دیگر امکانات بلیط های سیزن پس شهربازی مونترال امکان استفاده از پارکینگ رایگان است. در غیر اینصورت روی 20 تا 50 دلار!! هزینه پارکینگ حساب کنید.

برای دیدن دیگر نقاط تفریحی شهر مونترال به این صفحه مراجعه کنید.

سایت laronde

آدرس شهربازی لروند

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!