سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

آرمیتاژ – رستوران روسی کت دنژ مونترال

3,388

صرافی مونترال

مدتی بود که تصمیم داشتم به رستوران آرمیتاژ برم. علتش هم کاملا مشخصه: گوگل. اگر شما ساکن محله کت دنژ باشید و به دنبال رستورانی مناسب در این منطقه می گردید، بدون شک یکی از پیشنهادات گوگل رستوران آرمیتاژ خواهد بود. یک رستوران روسی در مونترال که نزدیک به تقاطع کت دنژ و کویین مری قرار گرفته.

بعد از اینکه چندین بار اسم این رستوران رو در پیشنهادات سرچ های مختلف دیدم، بالاخره تصمیم گرفتم یک رستوران روسی در مونترال رو هم تجربه کنم.

این رستوران که در سال 1998 تاسیس شده از فضای دیدنی و گرمی برخوردار است و سرویس دهی بسیار خوبی دارد. علاوه بر این نحوه سرو غذاها و دیزاین غذا راضی کننده و جذاب است.

اما علی رغم نکات مثبت بالا، بعد از یک بار امتحان این رستوران به این نتیجه رسیدم که رستوران آرمیتاژ ارزش امتحان دوباره رو حداقل برای من نداره. علتش هم اینه که غذاهاش خیلی با ذائقه ایرانی جور نیست و این عدم تطابق با سلیقه ایرانی حتی در منوی این رستوران مشخصه. به طوریکه برای اینکه بتونیم غذاهایی نسبتا آشنا تو منو پیدا کنیم، مجبور شدیم از گارسون کمک بگیریم تا درباره غذاهای این رستوران کمی توضیح بده.

البته بگم که غذای من انصافا طعم خوبی داشت و خیلی هم زیبا سرو شده بود. مثل همیشه از بشقاب غذام عکس گرفتم و در گالری تصاویر این نوشته قرار دادم.

 

 

خلاصه اگر با غذاهای روسی آشنایی دارید یا پیش از این تجربه رستوران روسی در مونترال یا شهرهای دیگه رو داشتید و از علاقمندان آن هستید، می توانید به این رستوران هم سری بزنید. در غیر اینصورت می توانید به این صفحه بروید و گزینه های بهتری را که تا به امروز به شما معرفی کردیم را امتحان کنید.

گفتنی است که رستوران روسی آرمیتاژ علاوه بر سایت گوگل، در اغلب سایتهای رتبه بندی رستورانها از جمله Yelp و RestoMontreal  و حتی Tripadvisor از امتیاز خیلی خوبی برخورداره و امتیازش در تمام این سایتها حداقل 4.5 از 5 اه.

منظورم اینه که نمی خوام منکر بسیاری از نکات مثبت این رستوران بشم اما به علتهایی که بالا توضیح دادم، ترجیح میدم دفعه بعد به رستورانهای دیگه ای برم.

رستوران روسی آرمیتاژ از لحاظ قیمتی در رنج $$$ – $$  قرار می گیره که با توجه به حجم کم غذاهاش کمی گرون به نظر میرسه.

این رستوران در ایام هفته در دو شیفت از ساعت 12 تا 15 و از ساعت 18 تا 23 بازه و در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 14 تا 23 بازه. روزهای دوشنبه هم این رستوران تعطیله.

در صورتیکه عضو کانال تلگرام “رستوران ها و تفریحات مونترال” نیستید می توانید با عضویت در این کانال از پیشنهادات جذاب رستورانگردی و تفریحات در مونترال استفاده کنید.

ضمنا برای دیدن رستوران های مشابه در شهر مونترال می توانید به این قسمت سایت مونترال باما مراجعه کنید.

سایت رستوران آرمیتاژ

آدرس رستوران آرمیتاژ

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!