سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

پیراشکی مستر پافس – شیرینی دوست داشتنی مونترالی

3,174

صرافی مونترال

یکی از مشکلاتی که در اوایل ورودم به مونترال برای من به وجود اومده بود طعم بسیار بسیار شیرین انواع شیرینی در کانادا بود که برای ما ایرانی ها واقعا بیگانه هست. تا اینکه که با پدیده خوشمزه مستر پافس آشنا شدم. یه پیراشکی ترد، لذیذ و البته پرکالری.

این شیرینی که می تونید اون رو با انواع طعم های عسلی، کاراملی، شکری، نوتلا و … سفارش بدید قطعا می تونه جای خالی شیرینی های ایران رو پر کنه. یا حداقل جای خالی پیراشکی از نوع ایرانیش.

برای خرید این شیرینی پرطرفدار از شعبه اصلی که در laval واقع شده گاها مجبور می شید 30 دقیقه ای در صف انتظار بمونید به خصوص اگه در تعطیلات آخر هفته هوس شیرینی داغ و تازه بکنید. اما اگه نظر من رو می خوایید این شیرینی ارزش ایستادن در صف رو داره.

این اواخر شعبه های جدید مسترپافس در نقاط مختلف مونترال افتتاح شده از جمله پونت کلیر، بروسارد، پلاتو و مونت رویال. طبق اطلاعات موجود در سایت مستر پافس در حال حاضر با توجه به محل زندگی تون میتونید به یکی از 6 شعبه اش مراجعه کنید. با توجه به اینکه این برند در سال 2016 شروع به اعطای نمایندگی کرده، احتمالا به زودی این شعبه ها در مونترال گسترش بیشتری هم پیدا می کنن.

مسترپافس شیرینی هاش رو در بسته بندی های مختلفی میفروشه. در گالری، تصویری از باکسهای موجود در مسترپافس وجود داره. برای ما ایرانی ها که عادت داریم در زمان رفتن به منزل دوستان با یک جعبه شیرینی همراه باشیم، مسترپافس گزینه بسیار خوبیه، هم خوشمزه و هم نوستالژی.

فقط خواهش می کنم باکسهای کوچک رو نخرین و خونه هر کی مهمونی میرین خودتون تهش رو دربیارین 😉

پیشنهاد میکنم اگه سری به پیراشکی مسترپافس زدید حتما به نحوه طبخ این شیرینی نگاهی بندازید که خالی از لطف نیست.

سایت مستر پافس

آدرس شعبه اصلی مسترپافس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!