سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

سوپرمارکت آریا مونترال – فروشگاه افغانی جزیره لونگوی

4,416

صرافی مونترال

اگر راستشو بخواهید سوپرمارکت آریا مونترال بیشتر از اینکه جایی برای تهیه کلیه مواد غذایی مورد نیاز من باشه، جایی است که نان بربری اونهم با طعم و بوی ایرانی داره. بله نون بربری داغ به عنوان پدیده ای نایاب در مونترال.

در قسمت انتهایی این فروشگاه که توسط فارسی زبانان افغان مدیریت می شود، عده ای مشغول پخت و پز نان تازه هستند. به سبک و سیاقی شبیه به ایران. نان بربری در دو مدل با آرد سفید یا سبوس دار. خاشخاشی ? یا ساده. همچنین نان های دیگر که اصالتی افغانی دارند اما بی شباهت به نان سنگک یا نان مشهدی ایرانی نیستند.

اگر یک بار از سوپرمارکت آریا نان داغ بخرید مشتری همیشگی این فروشگاه خواهید شد. البته این فروشگاه حجم نان زیادی تولید می کند و شاید در فروشگاه های دیگر نان های آریا به چشمتان خورده باشد اما نان داغ تازه از تنور بیرون آمده کجا و اونها کجا.

 

 

برای تهیه گوشت و مرغ حلال و تازه هم سوپرمارکت آریا گزینه خوبیه. اگر دنبال مرغ های درسته و البته در سایزهای کوچک (جوجه) برای تهیه غذاهای سنتی و محلی ایرانی هستید حتما سری به فروشگاه آریا بزنید.

سوپرمارکت آریا مونترال به مانند اغلب سوپرمارکت های کانادا قسمت های میوه و سبزی، آجیل و خشکبار، شیرینی، حبوباب و انواع غذاهای گرم پخته شده رو هم شامل میشه. فروشگاه آریا در جزیره لونگوی Longueuil قرار گرفته و هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است.

برای دیدن دیگر فروشگاههای ایرانی شهر مونترال به این قسمت سایت مراجعه کنید.

سایت Marche Ariya

آدرس فروشگاه آریا

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!