سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

رستوران کره ای سئول چاکو – سوشی بار و باربکیو

4,609
صرافی مونترال
این روزها تب خوردن سوشی در ایران خیلی بالا گرفته، جوری که بعضی ها برای اینکه از غافله عقب نمونن حاضرن واسه چند تا تیکه سوشی، 70تا 80 هزار تومنی پیاده بشن، تازه اخرم از رستوران گرسنه میان بیرون و گاهی هم خاطره بدی از طعم سوشی باهاشون می مونه. برای همین واجب دیدم جهت عقب نموندن دوستان عزیز مونترالی از این غافله، یه رستوران عالی واسه خوردن این غذا رو بهتون معرفی کنم که به غیر از طعم خوب سوشی، محاسن دیگری هم داره. یه سوشی بار و باربکیو عالی.
اول اینکه این رستوران All you can eat اه، یا به عبارتی تو این رستوران هر چقدر که دلتون می خواد می تونید سفارش بدید، اونم با پرداخت یه مبلغ ثابت. پس سعی کنید گرسنه به اونجا برید 😉
دوما به غیر از سوشی می تونید انواع گوشت ها و سبزیجات رو سفارش بدید برای گریل کردن توسط خودتون. یعنی چی؟ یعنی توی منو یه سری غذا هست که خام میاد سر میز. تعجب نکنید! اونها رو می تونید توسط اجاقی که وسط میزتون تعبیه شده گریل کنید و به قول ما ایرونی ها پای منقل و گرم نوش جان کنید.
 
سوما قیمت غذا واسه ناهار تقریبا نصف شام هست، یعنی قبل از ساعت 3 در روزهای عادی هر سفارشی بدید تقریبا 14 دلار و از 3 به بعد تقریبا 24 دلار می پردازید.
 چهارما در اخر غذاتون می تونید از انواع بستنی های خوشمزه اش هم سفارش بدید و لذت دسر رو هم ببرید.

 

فقط یه نکته خیلی مهم، شما می تونید هر چقدر که دوست دارید در این سوشی بار غذا سفارش بدید اما باید همه اونها رو بخورید و گرنه به ازای هر تیکه باقی مانده روی میز شما مبلغ 1 دلار جریمه می شید. پس با توجه به اینکه شما می تونید چند بار سفارش بدید در ابتدا خیلی عجله به خرج ندید.

 

برای دیدن رستوران های مشابه می توانید به این قسمت سایت مراجعه کنید.

 

سایت Seoul Chako 

آدرس رستوران سئول چاکو 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!