سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

یک راه ساده برای معطل نشدن در کلینیک های درمانی مونترال

معرفی سایت bonjour-sante

4,316

صرافی مونترال

همانطور که در مطلب نکاتی درباره سیستم پزشکی و خدمات درمانی مونترال اشاره کردم یکی از راههای درمان سریع، معطل نشدن در صفهای walk-in کلینیک ها و استفاده بهینه از خدمات درمانی مونترال استفاده از سایت bonjour-sante.ca است.

این سایت یکی از بهترین راههای درمان سریع و معطل نشدن در صفهای walk-in کلینیک هاست. با مراجعه به صفحه اصلی این سایت سه گزینه خواهید داشت. گزینه اول برای بیمارانی است که حتما می خواهند همان روز یا روز بعد توسط پزشک ویزیت شوند. با انتخاب این گزینه با پرداخت 17.25 دلار در اولین فرصت ممکن یک وقت برای شما گرفته می شود و در راس ساعت مقرر به مرکز پزشکی مشخص شده می روید و بدون معطلی پزشک شما را ویزیت می کند.

گزینه دوم رایگان است و برای افرادی است که  می خواهند در کلینیک های محله خود از یک دکتر وقت بگیرند. در این قسمت با وارد کردن محل زندگی و اطلاعات کارت سلامت خود با لیستی از مراکز درمانی محل خود روبرو خواهید داشت. با انتخاب هر یک از این مراکز درمانی متوجه خواهید شد که اولین روز ممکن برای ویزیت پزشک چه روزی خواهد بود. اگر پزشک خانواده شما در این مرکز مشغول به کار است، امکان تعیین پزشک معالج هم وجود دارد. لیستی از پزشکان فعال در مرکزی که انتخاب کرده اید به شما نمایش داده می شود و شما می توانید پزشک خود را انتخاب کنید.

گزینه سوم هم به مانند گزینه دوم است اما برای وقت گرفتن از پزشکان متخصص. شایان ذکر است این امکان تنها برای بیمارانی امکان پذیر است که معرفی نامه از پزشک عمومی یا پزشک خانواده خود دارند.

طبق تجربه شخصی خودم با انتخاب گزینه دوم و سوم که رایگان هستند به نتیجه خواهید رسید. معمولا یک روز بعد می توانید نوبت بگیرید و به راحتی و بدون معطلی از خدمات رایگان پزشکی در کانادا استفاده کنید.

برای مشاهده دیگر مطالب مربوط به سلامت و خدمات درمانی مونترال به این صفحه مراجعه نمایید.

لینک سایت  bonjour-sante.ca

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!