سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

باغ وحش مونترال – پارک سافاری

تفریحگاه دوست داشتنی خانواده ها

3,848

صرافی مونترال

اگر به دنبال یک تفریح یک روزه خانوادگی در اطراف مونترال هستید پارک سافاری یا همون باغ وحش مونترال یکی از بهترین گزینه هاست. این پارک در فاصله 70 کیلومتری شهر مونترال قرار داره.  از دان تاون تا باغ وحش مونترال یک ساعت با ماشین در راه خواهید بود. محلی متفاوت برای خانواده ها، خصوصا خانواده های بچه دار. یک محیط جدید با تجربه های دوست داشتنی.

بلیط ورودی این پارک برای بزرگسالان 38.95 دلار و برای کودکان با توجه به محدوده سنی متفاوت است. ورود کودکان زیر 2 سال رایگان است. امکان خرید بلیط سیزن پس یا همان ورود نامحدود برای یکسال هم وجود دارد. برای اطلاع از قیمت بلیط ها یک تصویر از تعرفه ورودی را در گالری این نوشته قرار دادم.

پاغ وحش مونترال دو قسمت اصلی داره. قسمت اول رو می توانید با ماشین وارد بشید. در اونجا می توانید با ماشین به حیوانات بسیار نزدیک بشید، از نزدیک لمسشون کنید و حتی به اونها غذا بدید. غذای مخصوص این حیوانات رو می توانید در گیت ورودی همراه با بلیط بخرید.

در این قسمت انواع حیوانات از جمله فیل، شتر، انواع گاو و بوفالو، آهو و … رو می بینید که بدون سلام و احوال پرسی سرشون رو داخل ماشینتون می کنن تا بهشون غذا بدید. البته در زمان ورود قوانینی به شما گفته میشه که از غذا دادن به چند حیوان پرهیز کنید.

این بخش پارک، فضای بزرگی رو شامل میشه به طوریکه حدود یک ساعت برای گذر از این قسمت همراه با ماشین وقت در نظر بگیرید. البته نه یک ساعت رانندگی بی وقفه. این زمان رو با احتساب توقف ها برای دیدن حیوانات و غذا دادن به اونها میگم.

بعد از اینکه با ماشین به انتهای مسیر قسمت اول رسیدید، باید ماشین خود را در پارکینگ پارک کرده و پیاده به قسمت دیگر وارد شوید. قسمت دوم پارک سافاری شامل بخشهای مختلفی است. از جمله بخش حیوانات وحشی باغ وحش مونترال. حیواناتی مثل شیر، ببر، خرس، گرگ و گربه وحشی که همگی در قفس هستند و بعید هم می دونم که کسی مایل باشه بهشون غذا بده.

در این قسمت شما از یک تونل شیشه ای عبور می کنید و حیوانات وحشی در اطراف شما و حتی از بالای سر شما عبور می کنن. این تجربه به خصوص برای کودکان خیلی جذابه.

 

 

 

قسمت Aquapark برای کسانی که آب و آب بازی رو دوست دارند جذاب خواهد بود. این قسمت شامل تیوب سواری روی آب و سرسره های آبی و چند استخر با عمق های مختلف میشه. همچنین قسمت کروکودیل ها و دلفین ها نیز در Aquapark قرار داره.

یک بخش مخصوص بازی کودکان نیز در پارک سافاری وجود دارد. این قسمت شامل انواع سرسره های بادی برای بچه هاست والبته یک سرسره بزرگ آبشاری.

 

 

همچنین یک سن نمایش در پارک سافاری هست که نمایش های مختلفی در اون اجرا میشه. در بعضی ساعتها نمایش های عروسکی و بعضی ساعتها نمایش های گروهی و رقص های آفریقایی.

امکان پیک نیک در محدوده پارک سافاری مونترال وجود داره. برای اینکار نیمکت های زیادی در تمام نقاط پارک تعبیه شده که می تونید از اونها برای استراحت و صرف ناهار یا میان وعده های خود استفاده کنید. همراه داشتن غذا مشکلی نداره. البته چند رستوران هم در ورودی قسمت پیاده پارک وجود دارند.

قطعا لذت بردن از تمام این قسمتها می تونه یک روز خیلی خوب رو برای خانواده ها بسازه.

پارک سافاری یا همون باغ وحش مونترال از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر بازه. البته قسمت های آکواپارک با سرد شدن هوا در اواخر فصل تابستان تعطیل میشن.

 

سایت Parc Safari مونترال 

آدرس پارک سافاری مونترال

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!