سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

فروشگاه نور – سوپرمارکت ایرانی دان تاون

4,604

صرافی مونترال

فروشگاهی ایرانی واقع در خیابان سن کاترین که اصلی ترین خیابان دان تاون مونترال محسوب میشه. با توجه به موقعیت بسیار خوب، این فروشگاه می تواند گزینه بسیار خوبی برای خرید محصولات ایرانی باشه. سوپرمارکت ایرانی دان تاون.

از عمده محصولات ایرانی می توان به انواع لبنیات، دوغ، ماست، خامه، کشک و … اشاره کرد. همچنین برنج و حبوبات ایرانی، انواع سبزی های خشک، انواع کلوچه و شیرینی به خصوص انواع ایرانیش، آجیل، مربا و ترشی و خلاصه هر چیزی که بتونه نیازهای روزمره رو مرتفع کنه، در این فروشگاه موجوده.

اگر تمایل به خرید گوشت، مرغ و ماهی حلال دارید و همچنین مثل من خیلی از انواع گوشت های متنوع کانادا سردرنمیارید می توانید در قصابی این فروشگاه گوشت های تازه و با کیفیتی تهیه کنید.

همچنین اگر به بعضی لوازم ایرانی از جمله قوری یا کتری، سینی، استکان و انواع قابلمه نیاز پیدا کردید یه سری به این فروشگاه بزنید. چند تا از چیزایی که اسم بردم یا اینجا پیدا نمیشن یا خیلی سخت پیدا می شن.

خلاصه سوپرمارکت نور با اینکه مغازه خیلی بزرگی نیست اما تنوع محصول خیلی خوبی داره و می تونه کلیه نیازهای سوپرمارکتی ایرانی های دان تاون رو برطرف کنه.

 

 

سوپرمارکت ایرانی دان تاون با اینکه خیلی در مونترال قدیمی نیست و در سالهای اخیر افتتاح شده اما با توجه به تنوع مناسب، موقعیت مکانی عالی و البته مدیریت بسیار خوب و مشتری مداری به یکی از کسب و کارهای ایرانی موفق مونترال تبدیل شده و در میان مشتریانش که خیلی از اونها ایرانی هم نیستن خیلی محبوب و مورد اعتماده.

مثل قبل، نظر شخصی خودم اینه که تا جای ممکن از هموطنان حمایت کنیم و تا جایی که میشه خریدهامون رو از فروشگاههای ایرانی انجام بدیم تا بیزنس های ایرانی قدرتمندتر بشن و با تقویت بیزینس های ایرانی، این برندها باعث تقویت کامیونیتی ایرانی در میان کانادایی ها بشن.

برای دیدن دیگر فروشگاههای ایرانی شهر مونترال به این قسمت سایت مراجعه کنید.

 

صفحه فسیبوک Supermarche-Noor

آدرس سوپرمارکت نور

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. آناهیتا شفیع زاده می گوید

    سلام
    من از ایران می خواهم تابلو فرش برای فروش به کانادا بفرستم برای تامین هزینه تحصیلی پسرم در کلگری استان آلبرتا.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!