سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

تاینی تاتس – نکاتی درباره کلینیک تخصصی کودکان در مونترال

خدمات پزشکی عمومی و تخصصی کودکان و نوجوانان

5,053

صرافی مونترال

در این نوشته به چند مورد از تجربیات شخصی ام در مورد کلینیک تاینی تاتس که یک کلینیک کودکان در مونترال است می پردازم. یکی از گله هایی که مهاجرین از کانادا دارند مربوط به سیستم پزشکی و معطلی بابت ویزیت پزشکان است. بنابراین با توجه به نکات مثبتی که در این کلینیک کودکان در مونترال دیدم، می خوام تجربه خودم را در مورد این کلینیک کودکان با مخاطبین مونترال باما به اشتراک بگذارم. امیدوارم در روز نیاز برای دوستان تازه وارد به خصوص خانواده های بچه دار مفید باشه.

اگر فرزند زیر 18 سال دارید می توانید با یکبار مراجعه به این کلینیک تشکیل پرونده بدید و از خدمات رایگان این مرکز استفاده کنید. خیلی از دوستان ایرانی تازه وارد هنوز پزشک خانوادگی ندارند و اگر فرزند شما هم در همین دسته قرار می گیره، می توانید از منشی درخواست کنید که فزرند شما رو زیر نظر یکی از پزشکان خانواده کلینیک کودکان تاینی تاتس قرار بده و یک وقت برای معاینه اولیه براتون بزاره. به همین راحتی فرزند شما دارای پزشک خانواده میشه و بنابراین از این به بعد در مواقع بیماری فرزندتون شما به این پزشک ارجاع داده می شوید.

البته اگر در آینده و در شرایط خاص کودکی نیاز به ویزیت فوری دکتر داشته باشه و پزشک خانواده اون کودک در کلینیک حاضر نباشه، پزشک دیگری کودک را ویزیت خواهد کرد.

کلینیک تاینی تاتس به عنوان یک کلینیک کودکان در مونترال خیلی منظم و تمیز و معمولا خلوته. پرسنلی که در تاینی تات مشغول به کار هستید از منشی ها تا پزشکان بسیار خوش برخورد هستند.

برای نوبت گرفتن از این کلنیک کودکان می توانید در مواقع نیاز از ساعت 8 تا 8:30 هر روز صبح به جز شنبه ها با این مرکز تماس بگیرید و برای همون روز وقت ملاقات بگیرید. در این صورت اگر راس ساعتی که به شما وقت داده شده به کلنیک تاینی تاتس مراجعه کنید هیچ معطلی ای نخواهید داشت.

این کلینیک هر روز از ساعت 8 تا 19 و یکشنبه ها از ساعت 8 تا 12 باز است و شنبه ها تعطیل است. شما می توانید آنلاین هم وقت بگیرید که اطلاعات کامل در سایت کلینیک کودکان تاینی تاتس وجود داره. البته برای بار اول امکان گرفتن وقت آنلاین نیست اما پس از ثبت پرونده امکان نوبت دهی آنلاین وجود دارد.

در مرکز پزشکی تاینی تاتس علاوه بر پزشکان خانواده، اطفال و عمومی، دکتر های مختصص در زمینه های گوناگون مشغول به سرویس دهی به بیماران هستند. از جمله تخصصهای آلرژی، روانپزشک مخصوص کودکان، متخصص نوجوانان، ارتوپد و … . یک عکس از تابلو تخصص های موجود در تاینی تاتس گرفتم و در گالری این نوشته قرار دادم. در صورت نیاز به لیست کامل پزشکان و تخصصهای موجود مرکز، به گالری تصاویر این نوشته مراجعه فرمایید.

 

 

خدمات این مرکز کاملا رایگان و تحت پوشش کارت ملدی یا همان کارت سلامت کودک شماست. البته در مواردی ممکنه شما مجبور به پرداخت هزینه شوید. از جمله رعایت نکردن قوانین کلینیک.

در زمان نوبت گیری آنلاین یا تلفنی به نکاتی که ذکر میشه دقت کنید. از قبیل اینکه کارت ملدی فرزند شما حتما باید در زمان ویزیت اعتبار داشته باشه یا اینکه اگر می خواهید قرار ملاقات خود را کنسل کنید یا عقب بیاندازید باید بسته به قوانین کلینیک بین 24 تا 48 ساعت قبل درخواست خود را به کلینیک تاینی تات اعلام کنید و در صورت رعایت نکردن این مقررات مبلغ 200 دلار جریمه خواهید شد که قابل پرداخت با کارت ملدی نخواهد بود.

اما نکته منفی ای که در چندین نوبت مراجعه به این مرکز دیدم سیستم تلفن گویا نوبت دهی این کلینیک کودکان در مونترال اه. معمولا در روزهایی که می خواهید وقت ویزیت بگیرید با توجه به حجم بالای تماس بین ساعت 8 تا 8:30 صبح شما یا موفق به برقراری تماس نمی شوید و پشت بوق اشغال می مانید و یا اینکه اگر موفق به برقرای تماس بشوید، بعد از حدود 20 دقیقه انتظار پای تلفن با این جمله آشنا مواجه خواهید شد که پیام خود را بگذارید و با شما تماس می گیریم. اما معمولا پیگیری پیام شما خیلی دیر از طرف مرکز انجام میشه.

و اما راه حل: من خودم در چند نوبت که نیاز فوری به پزشک کودک داشتم به همان روش سنتی ایران عمل کردم و صبح به صورت حضوری به مرکز مراجعه کرده و اعلام کردم که موفق به برقراری تماس نشدم یا اینکه پیام گذاشتم و شما جوابی ندادید. در این صورت کار شما پیگیری خواهید شد و در همان روز نوبتی برای شما فیکس خواهد شد.

بعد از تجربه کردن خدمات این مرکز پزشکی کودکان متوجه خواهید شد که سیستم پزشکی کانادا حداقل برای بچه ها، اونقدر هم که میگن غیر قابل قبول نیست.

اگر به مراکز  درمانی مناسب مراجعه کنید تقریبا بدون معطلیه. همینطور  راه حل ویزیت پزشکان، لزوما ایستادن طولانی مدت در صفهای طویل walk in  کیلینیک ها یا بیمارستان ها نیست.

مرکز پزشکی کودکان تاینی تاتس در طبقه سوم شاپینگ مال Decarie Square و در طبقه فوقانی فروشگاه winners و Dollarama قرار گرفته است.

ضمنا نگران پارکینگ در این مرکز نباشید چون یک پارکینگ رایگان بزرگ روبروی این مال قرار دارد.

در مطالب دیگری به زودی از تجربیاتم در مورد سیستم پزشکی و خدمات درمانی در کانادا و شهر مونترال خواهم نوشت.

 

لطفا صفحه مونترال باما را در فیسبوک و اینستاگرام و تلگرام لایک کنید و از اطلاعات مفید زندگی در مونترال بهره مند شوید. مونترال باما سایت جامع اطلاع رسانی ایرانیان مونترال است.

سایت کلینیک Tiny Tots

آدرس کلینیک Tiny Tots

تلفن تماس و نوبت دهی : 5143429911

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. خرید اینترنتی سبد گل می گوید

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!