سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

سیترونل – رستوران ویتنامی در شرق مونترال

2,915

صرافی مونترال

بعد از مدتها با دوستی قدیمی قرار گذاشتم در عصر روز شنبه کمی در خیابانها قدم بزنیم. البته از اونجایی که هر دو شکو هستیم قرار شد قدم زدن رو به شام ختم کنیم. به توصیه دوستم قرار شد به یک رستوران بریم که ظاهرا پاتوق بسیاری از کبکی هاست. رستوران ویتنامی مونترال . سیترونل یا همون ریواس خودمون. la Citronnelle

تجربه ای متفاوت از انواع غذاهای دریایی، نودل ها و سوپ های خیلی خوشمزه.

پیشنهاد می کنم اگر چند نفری به این رستوران رفتید، از انواع غذاها سفارش بدید تا بتونید از طعم متفاوت همه غذاها لذت ببرید. چون واقعا طعم غذاها خیلی متفاوته.

 

 

در منوی این رستوران آسیایی غذایی هست به نام Rouleaux imperial , Poulet , boeuf et crevettes grilles که مرغ، گوشت و میگو به همراه برنج سرو میشه. با توجه به قیمت منطقی ای که داره (16.5 دلار) گزینه خوبی برای کسانی است که مثل من عاشق چشیدن مزه های مختلف هستن.

غذاهای اصلی این رستوران به همراه یک سوپ کوچک سرو میشن. با اینکه زیاد اهل غذاهای دریایی نیستم اما از طعم سوپ میگو خیلی خوشم اومد.

رستوران سیترونل یا همون رستوران ویتنامی مونترال در شرق مونترال قرار گرفته و با توجه به موقعیت مکانی، این رستوران برای ایرانی ها خیلی شناخته شده نیست. اما اگر طعم غذاهای کره ای یا آسیایی رو دوست دارید و به دنبال تجربه رستوران های جدید هستید، احتمالا طعم غذاهای این رستوران رو هم دوست خواهید داشت.

این رستوران هر روز از ساعت 11 صبح تا 3 ظهر و نیز 5 عصر تا 10 شب باز و مشغول ارائه سرویس اه. روزهای شنبه و یک شنبه هم از ساعت 4:30 تا 10 شب می توانید به این رستوران مراجعه کنید.

نکته آخر اینکه اگر به این رستوران رفتید خیلی خودتون رو سیر نکنید. حداقل جا برای یک بستنی خوشمزه بزارید. در 200 قدمی این رستوران یک بستنی خوشمزه به نام ویرونت قرار گرفته که به انتخاب سایت MTLBlog بهترین بستنی مونتراله. در یک مطلب دیگه در مورد اون بستنی فروشی براتون نوشتم. در امتحانش شک نکنید.

برای دیدن رستوران های مشابه می توانید به این قسمت سایت مراجعه کنید.

 

سایت رستوران la Citronnelle

آدرس رستوران سیترون

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!