سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

چیدن میوه در اطراف مونترال – مزرعه کویین فارم

تجربه دوست داشتنی برداشت محصولات کشاورزی

3,166

 

صرافی مونترالمزرعه کویین فارم محل جذابی برای خانواده های بچه داری است که تمایل دارند یک روز خود را در دل طبیعت آنهم برای تجربه چیدن میوه در اطراف مونترال سپری کنند. این مزرعه که در 45 کیلومتری دان تاون مونترال (حدود 50 دقیقه با ماشین) قرار گرفته در بسیاری از روزهای سال خصوصا فصل بهار و تابستان برنامه های مفرحی را برگزار می کند.

این مزرعه شامل بخشهای مختلفی می باشد. از جمله یک پارک کودک با چند سرسره بزرگ و نیز محلی برای سه چرخه سواری کودکان. همچنین استبل حیوانات در کنار پارک بازی کودکان قرار گرفته و بچه ها می توانند از نزدیک حیواناتی مثل گوسفند، خوک و مرغ و خروس را ببینند. یک رستوران و یک فروشگاه در قسمتی دیگر از مزرعه قرار گرفته اند و مشغول سرویس دهی به بازدیدکنندگان هستند.

بعد از این قسمت ها میرسیم به قسمت اصلی یا همان محل کاشت مزرعه که شامل قسمت های زیر است:

  • چیدن انواع Berry ها:

مبلغ ورودی برای هر نفر 5 دلار است. همچنین 8 دلار بابت خرید یک سبد می پردازید که محصولات چیده شده خود را در آن بریزید. پس از ورود به باغ برای چیدن میوه باید سوار تراکتور شوید و  به قسمتی که کارکنان کویین فارم راهنمایی می کنند بروید. تراکتور سواری یکی از تجربه های منحصر به فرد و دوست داشتنی برای بچه هاست. شما می توانید هر چقدر که تمایل دارید از میوه ها بخورید و در آخر باکس خود که تقریبا گنجایش 800 گرم را دارد پر کرده و با خود ببرید.

چیدن توت فرنگی در ماه جولای و چیدن بلوبری و رزبری و نیز آلبالو در ماه آگوست انجام می شود.

 

 

  • چیدن انواع سبزیجات: چیدن کدو، لوبیا سبز، فلفل و نخود فرنگی در ماه آگوست و سپتامبر
  • چیدن پاپ کورن در دو هفته اول نوامبر
  • خرید درخت کاج کریسمس. این درختها بسته به ارتفاع درخت از 45 دلار به بالا به فروش می رسند.
  • برگزاری مراسم روز عید پاک (Easter) در ماه آپریل:

در این برنامه بچه ها به همراه خانواده توسط تراکتور به محلی در انتهای باغ هدایت می شوند. در این قسما باغ از پیش تعداد زیادی تخم مرغ رنگی زیر درختان و بوته ها پنهان شده است. به هر کودک سبد مخصوصی داده می شود و آنها می بایست سبد خود را از تخم مرغ های رنگی پر کنند و در انتها با تحویل دادن آن، جایزه خود که یک شکلات دست ساز است را تحویل بگیرند. این برنامه توسط کودکان با شور و علاقه خاصی برگزار می شود و جذابیت زیادی برای آنها دارد.

هزینه ورودی مراسم عید پاک برای کودکان 12 دلار و بزرگسالان 2 دلار است.

ضمنا بابت پارکینگ هزینه ای دریافت نمی شود.

چیدن میوه در اطراف مونترال یکی از تجربه های منحصر به فردی است که توسط آن به کودکان خود ارتباط با طبیعت را می آموزیم

این مزرعه در ایام هفته و آخر هفته از ساعت 9 تا 17 باز است. البته با توجه به دمای هوا چک کنین که چیدن میوه در اطراف مونترال امکان پذیره یا نه.

علی رغم اینکه سعی کردم تمام برنامه های مزرعه کوئین فارم را در این مطلب عنوان کنم اما در صورتیکه تمایل به رفتن به کویین فارم را دارید، قبل از برنامه ریزی سایت مزرعه را چک کنید تا از برنامه هایی که در حال حاضر در این مزرعه اجرا می شوند مطمن شوید.

برای دیدن مکان های تفریحی مشابه در شهر مونترال به این قسمت سایت مراجعه کنید.

 

سایت مزرعه Quinn farm

آدرس مزرعه کویین فارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!