سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

رستوران بانکیز – پوتین محبوب کبکی ها را امتحان کنید

2,386
صرافی مونترال
یکی از مهمترین جاذبه هایی که تو هر شهری آدمهای اهل غذا رو تحریک میکنه، قطعا غذاهای مخصوص یا محلی اون شهره. اگر مدتی از حضورتان در مونترال میگذره باید بدانید که مونترال است و پوتین هایش. از این رو تصمیم دارم رستوران بانکیز یا همون لبنکیز فرانسویا، یکی از بهترین جاهایی که می توانید برای خوردن این غذا انتخاب کنید رو بهتون معرفی کنم. شاید هم بهترین پوتین کبکی.

 

عنوان بهترین پوتین کبکی رو از خودم ننوشتم. این عنوان علتهای زیادی داره. از صف دائمی مقابل این رستوران تا معرفی توسط سایت معتبر tripadvisor در مطلبی با عنوان بهترین پوتین شهر مونترال و نیز انتخاب توسط سایت MTLblog در مطلبی با عنوان مشابه بهترین پوتین های شهر مونترال.

این رستوران که حدودا 50 سالی از تاسیسش میگذره، هر موقع از روز یا شب اماده پذیرایی از شماست، بله یه رستوران 24 ساعته که تو بعضی ساعات مجبورتون می کنه که یک ساعتی را تو صف انتظار سپری کنید، که البته به خوردن یه پوتین حرفه ای می ارزه.
وقتی که از کنار این رستوران که نزدیک پارک لفونتن قرار داره رد می شوید و مردم رو حتی زیر باران در صف انتظار این رستوران می بینید، شک نکنید که این صف بی حکمت نیست.

 

این رستوران با داشتن یه منوی متنوع از انواع وعده ها، غذاها، نوشیدنی ها و البته سرویس دهی خوب کارکنان لحظات خوبی رو براتون می سازه. پس پیشنهاد می کنم حتما یه سری به این رستوران بزنید و برای بار اول یکی از پوتین هاش رو سفارش بدید که با توجه به داشتن بیش از 30 مدل پوتین قطعا کار سختی پیش رو دارید. بهترین پوتین کبکی.
به عنوان یه ادم شکمو پوتین هایی که اسموک میت دارند رو خیلی دوست دارم. اسموک میت یا گوشت دودی خودش یه غذای کبکی دیگه است که حتما تو یه مطلب دیگه مفصل در مورد این غذا و رستوران شوارتز که یکی از معروفترین اسموک میت های مونتراله، براتون می نویسم.
در آخر اگه برای خوردن پوتین به این رستوران رفتید سفارش سس smoked tabasco فراموش نشه چون می تونه به خوشمزه تر شدن غذاتون کمک بکنه.
و نکته جالب اینکه یادتون باشه حتما نگاهی به طرح های روی میزها بندازید چون تقریبا هیچ دو میزی رو شبیه به هم پیدا نمی کنید.
رستوران بانکیز در رنج قیمتی $$ – $ قرار می گیره و جزو رستوران های ارزان مونتراله. همچنین این رستوران با امتیاز 4.3 از 5 از مخاطبین سایت گوگل امتیاز خیلی خوبی از مشتریانش گرفته.

برای دیدن رستوران های مشابه می توانید به این قسمت سایت مراجعه کنید.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!