سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

کافی شاپ شکلات مونترال – بستنی و دسرهای خوشمزه و خلاقانه

4,459

صرافی مونترال

در ادامه معرفی فروشگاههای نان و شیرینی و بستنی مونترال، در این نوشته میخوام کافی شاپ شکلات مونترال یا  C’Chocolat Dessert Restaurant رو معرفی کنم. کافی شاپی که در تابستان 2015 تاسیس شده و در همین مدت کوتاه توانسته با داشتن ایده های بسیار خلاقانه مشتری های زیادی رو به خودش جلب کنه.

این رستوران فضایی بسیار گرم، زیبا و تمیز داره و سرویس دهی پرسنلش هم خیلی خوب و محترمانه است. از نکات مثبت دیگه میشه به خاص بودن تزیینات دسرها، سالادها، بستنی ها و حتی ظروفی که داخلشون سرو میشه اشاره کرد.

یکی از محبوب ترین بستنی ها و دسرهای این رستوران C’WOW نام داره. این دسر به شکل یک شکلات نیم کره به سر میز شما آورده میشه و گارسونی که اون رو میاره یک ظرف حاوی کارامل داغ هم همراه داره که این مایع کاراملی رو داغ داغ روی دسر می ریزه و همین نحوه سرو کردن دسر هم جذابه و هم جدید. یک فیلم از زمان سرو کردن این دسر بستنی گرفتم که اینجا آپلودش کردم.

 

 

این کافی شاپ در سایتهای معرفی رستورانها از جمله Restomontreal و google  از امتیاز خیلی خوبی برخورداره و مشتریانش review های خیلی خوبی براش نوشتن.

کافی شاپ شکلات مونترال توسط یکی از همراهان عزیز کانال تلگرامی “رستوران ها و تفریحات مونترال” پیشنهاد و معرفی شد. من تا همین سه روز پیش این کافی شاپ را نمی شناختم اما از اونجا که آدم شکمو کم تحمله، همون شبی که این کافی شاپ در کانال پیشنهاد شد به این محل رفتم و دقیقا همان بستنی که این دوست عزیز معرفی کرده بود  رو خوردم و واقعا لذت بردم. همون بستنی ای که بالا توضیح دادم و فیلمش رو هم دیدین.

اینو نوشتم که هم از اون دوست عزیز تشکر کنم و هم از بقیه دوستان خواهش کنم در صورتیکه عضو کانال “رستوران ها و تفریحات مونترال” نیستید می توانید با عضویت در این کانال از پیشنهادات جذاب بقیه دوستان ایرانی مقیم مونترال استفاده کنید.

از لحاظ قیمتی این کافی شاپ در رده رستورانهای $$ قرار می گیره. البته این نظر سایتهای معتبره اما از نظر من دسرها و بستنی های این کافی شاپ کمی گرانتر از مکانهای مشابه خودشه و علت اصلیش هم خاص بودن و دیزاینهای خلاقانه و زیباشه که این کافی شاپ رو کاملا از مکانهای مشابه متمایز می کنه. به عنوان مثال بستنی ای که در فیلم بالا دیدید قیمتش 17 دلار بود.

عکس تعدادی از دسرها، بستنی ها، کرپ ها و سالادهای کافی شاپ شکلات را در گالری تصاویر این نوشته قرار دادم که منظورم رو از دیزاین زیبا و متمایز رو برسونم.

 

 

کافی شاپ شکلات مونترال یا همون C’Chocolat خارجکی ها ? هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب بازه و روزهای جمعه و شنبه تا 12 شب بازه.

 

به مانند رسم معرفی فروشگاههای مختلف در شهر مونترال آدرس کافی شاپ شکلات و سایتش رو در انتهای این نوشته قرار میدم. این کافی شاپ در دان تاون مونترال و خیابان بیشاپ قرار گرفته و با توجه به موقعیت مکانی خوبش گزینه مناسبی برای خوردن یک عصرانه باحال در کنار دوستان و خانواده خواهد بود.

شما هم اگر پیشنهاد جذابی برای رستورانگردی یا تفریحات در مونترال دارید لطفا پیشنهاداتتون رو در کانال تلگرامی “رستوران ها و تفریحات مونترال”  به ما اعلام کنین تا در آینده به پیشنهادات شما هم سر بزنیم و گزارش اش رو برای دیگر مخاطبین سایت و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاریم. اگر در تلگرام هم فعال نیستید می توانید در زیر نوشته های همین سایت در بخش “ارسال نظر” پیشنهادات جدیدی برای ما ارسال کنید.

برای عضویت در صفحه فیسبوک مونترال باما و اطلاع از آخرین نوشته های ما اینجا را کلیک کنید.

سایت C’Chocolat

آدرس C’Chocolat

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!