سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

مواد پروتئینی سن لوران – گوشت باب میل ایرانی

6,836

 

صرافی مونترالاز مشکلاتی که اصولا ایرانی ها در روزهای نخست با آن روبرو هستند خرید محصولاتی مثل گوشت در مونتراله. علاوه بر حلال بودن یا نبودن گوشت های موجود در کانادا، طعم و بوی خیلی از گوشت ها مطابق سلیقه ایرانی نیست. طبیعتا وقتی سالهای سال گوشتهایی با طمع و بوی متفاوت مصرف کردیم، تغییر این روند به خصوص برای افراد حساس به بو و طعم های جدید کمی زمانبره.

حالا اگر دوستان ایرانی ساکن NDG یا محله های نزدیک به فروشگاههای ایرانی مثل فروشگاه سن لوران باشن و بر حسب اتفاق تابلو این فروشگاه رو ببنین، کارشون راحت تر میشه. در غیر اینصورت باید با روش آزمون و خطا جلو رفت و محصولات مختلف از جمله گوشت های متنوع رو از فروشگاههای کانادایی خرید و تست کرد تا ببینیم مطابق سلیقه مون هستن یا خیر.

اما به نظر من باید کار را به کاردان سپرد. فروشگاه سن لوران هم گوشت های متنوع و خوبی داره و هم صاحب فروشگاه (آقا محسن) مشاور خیلی خوبیه در انتخاب گوشت مورد علاقه اتون. شما در این مکان می تونید انواع گوشتهای خورشتی و کبابی و آبگوشتی و … رو با کیفیت عالی بخرید و هزینه آزمون خطا در شهر مونترال رو کاهش بدید.

 

 

من کوبیده ها و برگرهای فروشگاه سن لوران رو خیلی دوست دارم. معمولا صبح روزهای تعطیل به خصوص در فصل گرما حجم زیادی از کوبیده و دیگر انواع گوشت و مرغ کبابی در فروشگاه موجوده که بسیاری از اونها به سفارش مشتریان آماده شده. منظورم اینه که بهتره اگر برای باربکیو در تابستان برنامه ریزی می کنید، حتما از قبل با فروشگاه تماس بگیرید تا کباب به اندازه کافی براتون آماده کنن چون خیلی اوقات در روزهای تعطیل، گوشت ها تا ظهر تموم میشن.

در این سوپرمارکت و قصابی ایرانی مونترال علاوه بر محصولات گوشتی و ماهی، انواع محصولات ایرانی از چای و برنج ایرانی و حبوبات گرفته تا دوغ و ماست موسیر  برای فروش موجود هستند. همچنین در گوشه ای از فروشگاه آبمیوه های طبیعی به سبک و سیاق ایرانی سرو می شوند.

برای دیدن دیگر فروشگاههای ایرانی شهر مونترال به این قسمت سایت مراجعه کنید.

 

آدرس فروشگاه سن لوران

شماره تماس : 5143693474

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!