سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

کارتیه پرس – رستوران ایرانی، فضای سنتی، غذای لذیذ

4,177

صرافی مونترال

در ادامه معرفی فروشگاهها و رستوران های ایرانی، در این نوشته به بررسی رستوران کارتیه پرس می پردازم. این رستوران با فضایی سنتی و ایرانی و پرسنلی گرم و مهمان نواز قطعا می تونه شبی خاطره انگیز رو براتون بسازه.

این رستوران که در بلوار Decarie واقع شده، انواع کباب ها و غذاهای ایرانی از جمله کباب کوبیده ، کباب برگ ، جوجه کباب ، کباب چنجه ، باقالی پلو، زرشک پلو، فسنجان و قرمه سبزی رو سرو می کنه.

در منو رستوان کارتیه پرس یه غذایی هست که میکسی از کباب ها و سبزیجاته. این غذا با داشتن کباب کوبیده، جوجه، چنجه و کباب سبزیجات، غذای مورد علاقه منه. البته این غذا دو نفره است و در صورتیکه دو نفره به رستوران کارتیه پرس رفتید یک بار امتحانش کنید. همراه با این غذا، سالاد و آش به عنوان پیش غذا و چای و باقلوا به عنوان دسر هم سرو میشن. یک پکیج  کامل ایرانی و البته خوشمزه. به خصوص آش جو که برای من تداعی کننده حس ایرانه.

و از همه مهمتر همراه با غذا یک ظرف کوچک ته دیگ هم برای ما آوردن که کل غذا یه طرف، اون ته دیگ یه طرف.

چند تا عکس از این غذا انداختم و به همراه تصاویر فضای داخلی و بیرونی رستوران در گالری تصاویر قرار دادم.

 

 

نکته مهم در مورد این رستوران اینکه سایت MTLBlog که  معتبرترین سایت بررسی مشاغل و اماکن مختلف در شهر مونترال اه، در مطلبی با عنوان بهترین رستوران های حلال شهر مونترال، این رستوران رو در صدر این لیست قرار داده است. مثل همیشه به عنوان یک ایرانی از مطرح شدن کسب و کارهای ایرانی در میان بیزینس های موفق کانادا و شهر مونترال بسیار  خوشنود شدم.

این سایت در معرفی این رستوران به فسنجان و آش این رستوران اشاره کرده و از اونها کلی تعریف کرده است.

همچنین سایت montreal.com در مطلبی با عنوان بهترین رستوران هایی که می توانید با خود نوشیدنی همراه داشته باشید Bring your own wine این رستوران رو در لیست بهترین رستوران های شهر مونترال قرار داده است. این سایت هم از خورش های رستوران کارتیه پرس خیلی تعریف کرده.

این رستوران در مقایسه با دیگر رستوران های ایرانی مونترال جزو رستوران های ارزان قرار نمی گیره اما از نظر من قیمت غذای این رستوران با توجه به کیفیت غذا و سرویس دهی خوبش غیر منطقی نیست. برای مثال قیمت غذایی که براتون توضیح دادم 51 دلار است. قیمتی که برای غذایی دو نفره با یک دیس از کباب های مختلف و دو بشقاب برنج، پیش غذا و دسر منطقی به نظر میرسه.

من کباب چنجه، جوجه کباب و کباب سبزیجات (پیاز و کدو و فلفل) این رستوران رو خیلی دوست دارم و نمره خیلی خوبی بهشون میدم.

ضمنا رستوران کارتیه پرس  یک ایوان داره که برای رزرو میز در ایوان این رستوران برای فصل تابستان می توانید با شماره 5144886367 تماس بگیرید.

ساعت کاری این رستوران همه روزه از ساعت 5 عصر تا 11 شب و در روزهای جمعه و یکشنبه از ساعت 11:30 صبح تا 11 شب است.

رستوران کارتیه پرس یکی از بهترین رستوران های ایرانی شهر مونتراله که با فضایی ایرانی و غذایی قابل قبول، نماینده خوبی برای رستوران های ایرانی شهر مونترال اه.  توصیه می کنم اگر تا به حال به این رستوران نرفته اید حتما یک بار امتحانش کنید.

رستورانی که طبق گفته یکی از مسئولین حاضر در محل، 20 سال قدمت داره و از قدیمی  ترین رستورانهای ایرانی مونترال محسوب میشه.

برای دیدن دیگر رستوران های ایرانی شهر مونترال  به این صفحه مراجعه کنید.

سایت رستوران Quartier Perse

آدرس رستوران  Quartier Perse

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!