سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

گریل سلکت – یکی از بهترین رستوران های ایرانی مونترال

5,374

صرافی مونترال

منطقه وست آیلند یکی از محله های ایرانی شهر مونتراله و همین حضور پررنگ ایرانی ها در این منطقه سبب شده که یکی از بهترین رستوران های ایرانی مونترال در این منطقه قرار داشته باشه. رستوران گریل سلکت مونترال – Restaurant Grill Select

این رستوران یکی از رستوران های باکیفیت و خوش نام ایرانی در طی سالیان اخیر بوده و وقتی در شبکه های اجتماعی صحبت از رستوران ایرانی خوب در شهر مونترال مطرح میشه، یک پای ثابت این بحث ها رستوران گریل سلکت اه.

مزه کباب های این رستوران خیلی خوبه. کوبیده اش خوبه اما کباب برگش واقعا عالیه و کم از کباب های داخل ایران نداره. بی شک بهترین کباب برگی که تو مونترال خوردم.

یکسالی از اومدنم به مونترال می گذشت و دلم حسابی تنگ شده بود برای کباب های ایرانی. به پیشنهاد یک دوست به رستوران گریل سلکت رفتم. واقعا یکی از بهترین کباب های زندگیم رو خوردم. اول فکر کردم که شاید علت این همه لذت این بوده که مدتی کباب ایرانی نخورده بودم. اما مراجعه بار دوم ثابت کرد که اشتباه نکرده بودم و واقعا این کباب برگ خوشمزه است. بدون شک یکی از بهترین کباب های ایرانی مونترال

امتیازی که مشتریان گریل سلکت در سایت tripadvisor به  این رستوران دادن 4.5 از 5 اه. یعنی عالی.

این رستوران غذاها رو به همان سبک و سیاق ایرانی به همراه پلوی زعفرانی و انواع ماست و مخلفات سرو می کنه. گریل سلکت مونترال، آش رشته های خیلی خوبی هم داره که پیشنهاد می کنم سفارش بدید.

 

 

با اینکه این رستوران از دان تاون مونترال دوره و رفتن و برگشتن اش زمانبره، اما خوردن چلوکباب ناب ایرانی به این زحمت می ارزه. بنابراین حتی اگر از این رستوران دور هم هستید، هر جور شده یک برنامه ریزی برای کباب برگ گریل سلکت بکنید.

گفتنی است این رستوران از جمله رستورانهای apportez votre vin مونتراله .

ضمنا بازم تاکید می کنم، به نظرم بد نیست هر چند وقت یکبار به جای رفتن به رستوران های ملیت های مختلف، به رستوران های ایرانی هم بریم تا هم یادی بکنیم از غذاهایی که باهاشون کلی خاطره داریم و هم از بیزینس های ایرانی مونترال حمایت کنیم.

برای دیدن لیست رستوران های ایرانی شهر مونترال  به این صفحه مراجعه کنید.

این رستوران به پیشنهاد چند نفر از اعضای گروه تلگرام “رستوران ها و تفریحات مونترال” به عنوان یکی از بهترین کباب های ایرانی شهر مونترال معرفی شد و به همین علت گزارش کامل رستوران گریل سلکت در سایت مونترال باما قرار گرفت.

در صورتیکه عضو گروه تلگرام “رستوران ها و تفریحات مونترال” نیستید می توانید با عضویت در این کانال از پیشنهادات جذاب رستورانگردی و تفریحات در مونترال استفاده کنید.

 

سایت Grill Select

آدرس Grill Select

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!