سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

ساحل نزدیک مونترال – ساحل اوکا

3,794

صرافی مونترال

ساحل اوکا یکی از محبوبترین سواحل اطراف جزیره مونترال است که در تابستان پذیرای اهالی بسیاری از شهرهای اطراف می باشد. با یک ساعت رانندگی از دان تاون مونترال به این ساحل که در فاصله 60 کیلومتری از دان تاون قرار دارد می رسید.

اگر در اینترنت عبارت ساحل مونترال یا ساحل نزدیک مونترال را جستجو کنید متوجه این نکته می شوید که این ساحل یکی از محبوبترین ساحلهای شنی شهر مونترال است و توسط بلاگ معتبر MTL در لیست بهترین ساحل های مونترال قرار گرفته است.

هزینه ورودی این ساحل که قسمتی از پارک ملی اوکا (PARCS QUÉBECPARC NATIONAL D’OKA) می باشد، 8.5 دلار برای برزگسالان است و از افراد زیر 18 سال ورودی دریافت نمی شود. هزینه پارکینگ ماشین هم 9.5 دلار است. برای دوستانی که علاقه زیادی به تفریحات ساحلی دارند توصیه می شود هزینه 42.5 دلار برای بلیط سالیانه را هم مدنظر داشته باشند.

البته این مجموعه تنها شامل ساحل اوکا نیست و بسیاری از تفریحات دیگر از جمله کمپینگ، قایق سواری (کایاک، کانو و پدالی)، دوچرخه سواری و پیست اسکی را هم شامل می شود. پیست دوچرخه سواری این مجموعه که در دل جنگل قرار داره می تونه یکی از تجربه های منحصر به فرد علاقمندان به دوچرخه سواری باشه. به شخصه از مسیر این پیست که در طبیعت بی نظیری قرار گرفته بسیار لذت بردم و به دوستانی که علاقمند به دوچرخه سورای هستند این تجربه را اکیدا توصیه می کنم.

از دیگر امکانات این مجموعه می توان به رستوران و پارک بازی کودکان اشاره کرد. هرچند همراه داشتن غذا و نوشیدنی ممانعتی نداره اما رستوران ساحلی هم دارای قیمت های مناسبیه. پارک بازی کودکان نیز نسبتا از بازی های متنوعی در قیاس با پارکهای داخل شهر مونترال برخورداره و اگر با فرزندنتان به ساحل می روید، حداقل یک ساعت را در مکان بازی کودکان سپری خواهید کرد.

با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید از دیگر امکانات این مجموعه از جمله امکانات اقامتی آن از جمله اجاره چادر یا کلبه های چوبی موجود در این مجموعه اطلاع یابید.

این ساحل توسط شبکه Sépaq یا (Société des établissements de plein air du Québec) اداره می شود که با مراجعه به سایت اصلی این سازمان می توانید از دیگر امکانات تفریحی این شبکه در دیگر نقاط کبک مطلع گردید.

برای اطلاع از هزینه های تفریحات مختلف این مجموعه می توانید به این صفحه مراجعه نمایید. ساحل مونترال.

سایت Parc National D’OKA

آدرس ساحل اوکا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!