سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

رستوران سلن دیون – شوارتز قدیمی ترین اسموک میت مونترال

3,401

صرافی مونترال

هر بار که اسم اسموک میت رو می شنوم، به یاد اولین باری می افتم که به پیشنهاد و همراهی دوستان عزم خوردن غذایی مخصوص در رستوران یک خواننده معروف کبکی رو کردیم. رستوران سلن دیون.

بماند که من از ظاهر رستوران چه انتظاری داشتم و چی شد اما بعد از حدود 20 دقیقه ای انتظار در صف، به ویترینی رسیدیم که پر بود از تکه های گوشت سیاه رنگ که تصور خوردنش هم سخت بود. یه عکس از گوشتای پشت ویترینش گذاشتم که بدونین اغراق نمی کنم.

بعد از یه معطلی نسبتا طولانی، وارد مغازه ای شدیم مملو از جمعیت با بویی شبیه به طباخی های ایران ?. سر یه میز نشستیم و بعد از سفارش در یه چشم به هم زدن یه ساندویچ پر از گوشت جلومون ظاهر شد.

همه اینها رو گفتم تا به اینجا برسم که به هیچ عنوان اجازه ندید صف طولانی، ویترینی با تکه گوشت های سیاه رنگ یا بوی کله پاچه شما رو تسلیم کنه.

این غذا خوشمزه تر از این حرفهاست، پس نوش جان.

 

همونطور که از عکس تابلو رستوران که در گالری گذاشتم مشخصه این رستوران غذاهای دیگه ای به جز اسموک میت هم داره اما شدیدا توصیه می کنم برای اولین بار فقط اسموک میت بگیرید.

اسموک میت رستوران سلن دیون رو می تونید در سه مدل کم چرب، معمولی یا پرچرب سفارش بدین. راستی یادتون نره فلفل مخصوص رو همراه با غذاتون سفارش بدید.

رستوران شوارتز فقط پول نقد قبول می کنه، نه کردیت و نه دبیت.

همونطور که اشاره کردم این رستوران متعلق به سلن دیون خواننده مشهور کبکی و شوهر مرحومشه و همین یکی از علتهای شهرت و شلوغی دائم این رستورانه. این رستوران سومین رستوران قدیمی مونتراله و 80 سال قدمت داره.

شوارتزر یکشنبه تا جمعه از ساعت 10:30 صبح تا ساعت 12:30 شب بازه. روزهای جمعه تا ساعت 1:30 و یکشنبه ها تا ساعت 2:30 بامداد بازه.

اسموک میت شوراتز پس از شهرت در سالهای اخیر در بسته بندی های آماده در فروشگاههای زنجیره ای نیز فروخته می شود. کاستکو نیز یکی از پخش کنندگان اسموک میت شوارتز بود. هر چند این اواخر برند دیگری جایگزین این اسموک میت لذیذ در کاستکو شده.

حتما مشتری دایم این رستوران خواهید شد.

برای دیدن رستوران های مشابه می توانید به این قسمت سایت مراجعه کنید.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!