سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

معروف ترین نان و شیرینی مونترالی – Premiere moisson

3,967

صرافی مونترال

یکی از مکان های مورد علاقه شکم دوستان در شهر مونترال اونهم به خصوص از نوع شیرینی دوستش، Premiere moisson نان و شیرینی قدیمی و مشهور این شهره. این فروشگاه با تنوع بسیار در نان و شیرینی مکان لذت بخشی برای شکموهاست. معروف ترین شیرینی مونترالی .

در قسمت کیک ها می توانید از میان انواع کیکهای شکلاتی، میوه ای و تارتها، شیرینی مورد علاقه خود را بیابید. قسمت شیرینی ها نیز بسیار جذاب و متنوعه به خصوص برای دوستانی که مثل من دلشون برای شیرینی های خامه ای ایران تنگ شده.

 در صورت رفتن به پرمیر مواسون، به دیگر محصولات این فروشگاه از جمله مرباهای متنوعش که همگی تولید خود آنهاست نیز نگاهی بیاندازید.

 

علاوه بر نان، شیرینی و مربا، می توانید وعده های غذایی یا میان وعده های لذیذی را نیز در پرمیر مواسون پیدا کنید. برخی از ساندویچها و سالاد ها در تصاویر قابل مشاهده هستند. همچنین قهوه و نوشیدنی های سرد و گرم نیز در پرمیر مواسون سرو می شوند.
پرمیر مواسون با قدمت بیش از 25 سال و بیش از 20 شعبه در جزیره مونترال و شهرهای اطراف از جمله لول، لونگوی و بروسارد یکی از فروشگاههایی است که بدون شک ارزش یک بار تجربه کردن را دارد.

​​همانند بسیاری از رستوران های کانادا، پرمیر مواسون به عنوان معروف ترین شیرینی مونترالی نیز هر روز یک غذا یا شیرینی را به صورت پروموشن (با تخفیف) ارائه می کند. اغلب رستوران ها و فروشگاهها معمولا یک تخته سیاه کنار درب ورودی فروشگاهشان برای تبلیغ پروموشن ها قرار داده اند.

مثل همیشه توصیه می کنم که در صورت مراجعه در فصل تابستان به رستوران یا فروشگاههایی که دارای صندلی در پیاده رو هستند، این فرصت را از دست ندهید . روزایی که بشه به راحتی در مونترال از شهر و طبیعت لذت برد خیلی طولانی نیست.

 

برای دیدن فروشگاههای مشابه در سایت مونترال باما به این صفحه مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه فیسبوک و اینستاگرام مونترال باما در جریان آخرین نوشته های سایت قرار بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!