سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

طعم متفاوت پیتزای ایتالیایی – پیتزا Focolaio در قلب دان تاون

2,866
صرافی مونترال
اگر ساکن مونترال هستید، از هواداران غذاهای ایتالیایی هستید و پیتزا هم دوست دارید، چرا تا حالا در امتحان کردن پیتزا فوکولایوو تعلل کردید؟ پیتزاهای این رستوران ایتالیایی بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و متفاوت با اغلب پیتزاهایی که تا به حال خورده اید. ، بی شک یکی از لذیذترین ها. بهترین پیتزا مونترال از نگاه من.

 

پیتزا Il Focolaio  در دان تاون مونترال و در آدرس 1223 rue du Square-Phillip  قرار دارد. توصیه می کنم با برنامه ریزی قبلی و رزرو میز به این رستوران مراجعه کنید تا از معطلی در صف انتظار جلوگیری کنید.

 

در غیراینصورت خودتون رو برای یک معطلی 20 دقیقه ای تا یک ساعته آماده کنید. هرچند که حتی با وجود معطلی، باز هم توصیه می کنم حتما یک بار پیتزا ایل فوکولایو را امتحان کنید.

 

یک نکته. عنوان بهترین پیتزا مونترال که بالا گفتم فقط از نظر من نویسنده نیست. سایت معتبر tripadvisor در مطلبی که به معرفی بهترین پیتزاهای مونترال پرداخته، ایل فوکولایو رو در صدر این لیست قرار داده.بهترین پیتزا مونترال.

 

 

اگر روغن زیتون دوست دارید حتما از گارسن این رستوران روغن مخصوص پیتزاهاشون رو درخواست کنید. اکثر قریب به اتفاق مشتریان این رستوران پیتزاها رو با این روغن زیتون میل می کنند. من هم خیلی این طعم رو دوست داشتم.
بار اول که به این رستوران رفتم دیدم که خیلی از مشتریان این رستوران، نصف پیتزا سفارش میدن که نصف دیگه ظرفشون با سالاد پر میشه. با توجه به سنگین بودن پیتزاهاش و در صورتیکه خیلی شکمو نیستید یا احیانا اگر برای شام به این رستوران میرید، روی این گزینه هم فکر کنید.

 

 امکان صرف غذا در فضای پیاده رو (کنار خیابان) در فصل تابستان نیز از دیگر امکانات این رستوران است که خودم بسیار به این کار علاقمندم و کمتر پیش میاد در فصل تابستان در داخل رستوران ها غذا بخورم.
این رستوران که دارای امتیاز بسیار بالایی از کاربران سایتهای Google ، RestoMontreal ، Zomato و Tripadvisor است از لحاظ قیمتی در رده رستورانهای $$ قرار می گیره و قیمتش در مقابل کیفیت غذاهاش کاملا منطقیه.

 

برای دیدن رستوران های مشابه می توانید به این قسمت سایت مراجعه کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!