سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

برگر دو ویل – طعم لذیذ و متفاوت گوشت برگر

2,808

صرافی مونترال

همیشه خوردن یک برگر خوب و با کیفیت یکی از اولین گزینه های من برای رفتن به رستوران بوده و هست و خوشبختانه مونترال پره از رستوران های متنوع و رنگارنگ که خیلی از اونها تخصص اشون برگره. برگر دو ویل یکی از اونهاست. یکی از بهترین هاشون.

رستوران برگر دوویل که امتیاز خیلی بالایی در سایتهای رتبه بندی رستوران ها از جمله RestoMontreal و Yelp و TripAdvisor داره به جز برگر، غذاهای دیگه ای هم داره. از جمله ریب اش که اتفاقا من خیلی هم دوستش دارم اما واقعا برگرهاش یه چیز دیگه است.

در این رستوران که در خیابان سنت لوران قرار گرفته، واقعا هر نوع برگری با هر نوع مخلفات خواهید یافت. از انواع پنیر مثل گودا و بلوچیز و …  گرفته تا انواع سبزیجات گریل شده مثل زوکینی ، فلفل دلمه ای و بادمجان و …

من خودم از طرفداراهای پر و پا قرص بلوچیز برگر رستوران برگر دوویل ام. اگر مشکلی با طعم بلوچیز ندارید حتما یکبار این برگر رو تست کنید.

از نکات جالب توجه و مهم این رستوران سیب زمینی سرخ کرده اونه که به همراه برگرهاش سرو میشه. برگر دوویل ادعا می کنه این سیب زمینی بدون کلسترول اه . چون با روغن بادام زمینی سرخ شده.

برگر دوویل که توسط یک پدر و پسر اداره میشه ادعا می کنه که برگرهاش 100 درصد گوشت گاو هستن و همچنین هرگز از گوشت یخ زده استفاده نمی کنه. انصافا وقتی گوشت برگرش رو میل می کنید شما هم متوجه خواهید شد که شعار برگر دو ویل بی حکمت نیست و احتمالا همین مسئله سبب شده که طعم متفاوت رو در این برگرها به وضوح حس کنید.

برگر دو ویل از لحاظ محیط رستوران معمولیه و با اینکه خیلی تمیز و مرتبه ولی جزو رستورانهای لوکس مونترال قرار نمی گیره اما از نظر طعم گوشت برگر به نظر من تو غیرمنصفانه ترین حالت بین پنج تا برگر مونترال قرار می گیره. البته تا اونجا که من سرچ کردم و امتحان کردم و همینطور بر اساس امتیاز رستورانها در سایتهای معتبر.

از نظر خود من بین برگری ها، بعد از برگر بار که برگر مورد علاقه من در مونتراله، این رستوران در رتبه بعدی قرار می گیره.

همونطور که اشاره کردم برگر دو ویل بجز برگر غذاهای دیگه ای مثل استیک، ریب و پوتین هم داره که ای کاش این برگرها خوشمزه اجازه میدادن امتحانشون کنم. بارها بارها دسته جمعی به این رستوران رفتیم و حتی یک نفر از جمع امون دلش نیومد چیزی به جز برگر سفارش بده.

چند تا عکس از برگرهای برگر دو ویل اینجا میذارم که حسابی گرسنتون بشه.

 

 

در آخر یه پیشنهاد برای قسمت خوشمزه یا به قولی دسر بدم. اگر بعد از صرف برگر هنوز جایی باقی مونده بود میلک شیک اش رو سفارش بدین. حتما طرفدار میلک شیک شکلاتی اش میشین.

این رستوران که هر روز از ساعت 11 صبح تا 9 شب بازه، در رنج رستوران های ارزان یا $$ – $ قرار می گیره و به نسبت کیفیت غذاش عالیه.

در صورتیکه عضو کانال تلگرام “رستوران ها و تفریحات مونترال” نیستید می توانید با عضویت در این کانال از پیشنهادات جذاب رستورانگردی و تفریحات در مونترال استفاده کنید.

ضمنا برای دیدن رستوران های مشابه در شهر مونترال می توانید به این قسمت سایت مونترال باما مراجعه کنید.

 

سایت burger de ville

آدرس burger de ville

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!