سایت اطلاع رسانی ایرانیان ساکن مونترال

برگر بار – بهترین برگر مونترال از نگاه سایت مونترال باما

3,644

صرافی مونترال

در ادامه بحث معرفی رستورانهای مونترال، به خصوص معرفی برگرفروشی های مونترال می رسیم به ته خط برگر. بهترین برگر مونترال از نگاه سایت مونترال باما ? و همچنین بسیاری از سایتها از جمله Yelp.

یک برگر خیلی لذیذ با دیزاین عالی و تنوع بسیار زیاد در طعم و مزه. اینکه میگم تنوع زیاد در برگر فقط باید خودتون به این رستوران بروید و از نزدیک روی میزهای مختلف، برگرهای جور واجور و رنگارنگ رو ببینید.

از این تنوع بسیار زیاد در طعم و مزه برگرها همین بس که شما می توانید برگر پوتین سفارش بدهید. یعنی یه برگر پر از پوتین کبکی.

اگر عبارت بهترین برگرهای مونترال رو در گوگل سرچ کنید، حتما یکی از پای ثابت های این لیست برگر بار هستش. این رستوران تقریبا در تمام سایتهای رتبه بندی برگرها از جمله RestoMontreal و Yelp و Google امتیاز خیلی بالایی داره. اگر ری ویو های مشتری هاش رو هم بخونین اعتمادتون بهش بیشتر هم میشه.

همه این سایتهای رتبه بندی رستورانها یک طرف و من یک طرف ? . باز هم تکرار می کنم که این رستوران از نظر من بهترین برگر مونتراله.

برگربار که در سال 2011 تاسیس شده در خیابان کرسنت دان تاون قرار گرفته و با اینکه رستوران خیلی قدیمی ای نیست، همیشه پر از مشتریه. همانطور که می دونید خیابان کرسنت یکی از معروفترین خیابانهای رستورانگردی مونتراله و برگر بار یکی از رستورانهای شلوغ این خیابونه. بیخود نمیگم بهترین برگر مونترال .

فضای این رستوران خیلی گرم و دوست داشتنی اه. فقط یک کم تاریکه. واقعیتش من نمی دونم چرا بعضی رستورانها رو انقدر تاریک می کنن. بابا یه نور بندازین ببینیم چی میخوریم. به هر حال از شوخی گذشته محیط و رفتار پرسنل نمره خوبی می گیره.

نکته دیگه اینکه برگر بار یه بالکن نسبتا کوچک داره که غذا خوردن تو تابستان خیلی اونجا می چسبه. کلا در فصل تابستون غذا خوردن تو فضاهای باز رستوران های کرسنت رو خیلی دوست دارم.

 

 

برگر بار به غیر از برگرهای خوشمزه، غذاهای دیگه ای هم داره مثل چند مدل پوتین و ساندویچ های دیگه. همچنین همانطور که از اسم رستوران پیداست انواع نوشیدنی ها در این رستوران سرو میشه. اما اکیدا توصیه می کنم اگر تا برگر بار می روید، وقت خودتون رو با غذاهای دیگه تلف نکنین. فقط برگر.

در آخر بگم که غذای مورد علاقه من در بهترین برگر مونترال ، برگر هنگ اور اه. HangOver Burger . گذشته از مزه عالی این برگر هر بار که این برگر رو سفارش میدم تعجب می کنم چطور این همه ماده غذایی رو در چندین طبقه تبدیل به برگر می کنن. البته اگر بخور هستین این برگر رو امتحان کنین چون واقعا سنگینه. یک عکس از این غول برگر چند طبقه در گالری گذاشتم.

از لحاظ قیمتی برگر بار در رنج رستورانهای $$$ – $$ قرار می گیره که با توجه به حجم و مزه غذاها خیلی منطقیه. من یکی اگر تو رنج $$$$ هم بود نمی تونستم ازش بگذرم.

برگر بار هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب بازه و روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه تا ساعت 12 شب بازه.

در صورتیکه عضو کانال تلگرام “رستوران ها و تفریحات مونترال” نیستید می توانید با عضویت در این کانال از پیشنهادات جذاب رستورانگردی و تفریحات در مونترال استفاده کنید.

ضمنا برای دیدن رستوران های مشابه در شهر مونترال می توانید به این قسمت سایت مونترال باما مراجعه کنید.

سایت برگر بار

آدرس برگر بار

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!